`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 


Saturday, October 4, 2014

Kita Tak Sengaja Naikkan Harga Minyak Kata Najib Kepada Rakyat Malaysia. (Video Inside)

Siyes?

Harga minyak dinaikkan secara tak sengaja?


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Apa punya alasan yang kau bagi neh Najib woi. 

Oke. Tadi. Aku baca sesuatu kat page SBHBN.

Lihat ;


Ini apa yang dorang sebarkan ;
Malam tadi di restoran makan, tengok berita jam 8. 

Kelihatan najib sedang berucap di Pekan menerangkan mengenai kenaikan harga minyak. 

Najib : Kenaikan ini sebenarnya bukan disengajakan. Kerana kerajaan mengurangkan subsidi, maka secara tak langsung harga minyak jadi naik.

Secara tiba-tiba, pelanggan di restoran itu dan termasuk aku sekali, ketawa terbahak-bahak.

Ada seorang abang duduk di meja sebelah kiri aku bersuara:


" HAHAHAH Boleh pulak tak sengaja? Dia ingat kita budak kecilkah nak tipu macam tu?
Seorang makcik di sebelah kanan aku pula menambah:


"PM kita dah boleh jadi pelawak dah. Boleh masuk maharaja lawak"

Tukang hantar makanan kemudian meletakkan air di atas meja aku. Dia kemudian berkata kepada aku: 

"Nasib baik air baru sampai. Kalau tak dah tersembur dah! Abang la gelak paling kuat!"

Rujukan : sini 

Then. Apa yang aku buat ialah aku laju2 buka website tonton dan dapatkan berita semalam. Berita tersebut disiarkan di tv9. Then aku check. Sekali memang betul dowh. Najib cakap macam tue.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KELAKAR NAK MAMPOS.

Korang tengok sendiri ;

  

Kalau video gagal load, klik sini.

Dengar tue semua wahai rakyat Malaysia. Najib kita tak sengaja naikkan harga minyak tau. Tak sengaja.

Macam tue pun boleh.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Hadoiii.. lawak gile!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.