`


THERE IS NO GOD EXCEPT ALLAH
read:
MALAYSIA Tanah Tumpah Darahku

LOVE MALAYSIA!!!


 

10 APRIL 2024

Saturday, October 3, 2015

Masih Bogel-bogel Di Negaraku, Umat Islam Malaysia.

'Susah untuk aku percaya apa yang aku lihat dalam gambar itu adalah pelacur'yang sarangnya terletak dikampung halamanku sendiri di Kuala Selangor.'   -Bekas YB k/S'gor Dr Dzulkifli Ahmad.

PUCHONG - Keengganan beberapa tukang urut membuka pintu bilik di sebuah pusat urutan di Bandar Puteri di sini, membongkar  kegiatan tidak bermoral dijalankan di premis terbabit.

Hasil serbuan dijalankan, tukang urut didapati dalam keadaan berbogel bersama pelanggan di atas tilam nipis di bilik tersebut.

Ketika serbuan kira-kira jam 12.05 pagi tadi, tukang urut terbabit pada mulanya enggan membuka pintu dan berdiam diri dalam bilik urutan.

Anggota Jabatan Siasatan Jenayah, Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Selangor kemudian terpaksa memecahkan pintu apabila arahan tidak diikuti.
Begitulah yang pasti terjadi, apabila umat Islam tidak dibenarkan melaksanakan kebebasan amalan agamanya di negaranya sendiri. Kalau kebebasan laksanakan solat wajib dibenarkan mengapa tidak dibenar laksanakan perundangan Islam yang wajib? 

Sistem perundangan yang dapat menghindar kegiatan rasuah, rampasan wang rakyat seperti 1MDB?, kegiatan najis zina seperti bogel-bogel di atas, penindasan ekonomi dan hak asasi manusia, serta macam-macam lagi yang mengarah kepada keadilan sosial... (IH) 

1 comment:


  1. SAYA ATAS NAMA: IBU IDHA

    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa dulunya saya ini cuma seorang.
    pembantu rumah tangga di malaysia. pendapatannya tidak seberapa dan.
    tidak pernah cukup dalam kebutuhan keluarga saya,, suatu hari saya dapat.
    informasi dari teman bahwa MBAH GUNTUR bisa memberikan angka ritual/goib.100% tembus.
    akhirnya saya ikuti 4D nya dan alhamdulillah memanG bener-bener terbukti tembus.
    saya sangat berterimakasih banyak kpd MBAH GUNTUR.atas bantuan MBAH saya sekarang.
    sudah bisa mencukupi kebutuhan keluarga saya bahkan saya juga sudah buka.
    usaha matrial dan butik pakaian muslim.
    Jika anda mau buktikan
    silahkan bergabun sama MBAH GUNTUR
    Di: No: tlp.0853-2827-2384/+62853 2827 2384
    Saya sudah buktikan benar2 tembus 3x permainan...!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.